
Uit de gesprekken die de afgelopen maanden gevoerd zijn met de aangesloten leden kwam naar voren dat er behoefte was aan meer kennis over online verkoop en dienstverlening. Bedrijven worstelden met het feit dat fysieke verkoopgesprekken ineens niet meer mogelijk waren, en vroegen zich af hoe zij aan nieuwe opdrachten en nieuwe klanten moesten komen in deze tijd. De VMO heeft toen de online training “Commercie in Corona tijd“ ontwikkeld.
De training werd gehouden in de vorm van een webinar en bestond uit vier sessies van 1,5 uur. De onderwerpen telefonisch en via e-mail acquireren, plannen van digitale afspraken en het gebruik van social media kwamen onder andere aan bod.
Inmiddels hebben twee groepen de training succesvol afgerond. Iedereen was enthousiast over de training. De deelnemers gaven in alle gevallen aan dat de training voldeed aan hun verwachtingen. Het was leerzaam en men heeft goede handvatten gekregen om verder te komen op het gebied van acquisitie.
In het najaar start de VMO met een nieuwe serie van de succesvolle workshop “Social Selling via LinkedIn”. Tijdens deze training wordt ingezoomd op het online zichtbaar zijn. Er zijn nog enkele plekken beschikbaar. Klik hier voor nadere informatie en aanmelden.
No Comments - be the first.